Έχει μήκος 6 χιλιομέτρων και παρακάμπτει την κοιλάδα των Τεμπών
Η μεγαλύτερη σήραγγα της Ελλάδας και των Βαλκάνιων, μήκους 6 χιλιομέτρων, διανοίχθηκε σήμερα στα Τέμπη. Πρόκειται για τη σήραγγα του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι) που παρακάμπτει την κοιλάδα των Τεμπών.
Οι εργασίες για την κατασκευή της ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2008, και από τα δύο μέτωπα ταυτόχρονα - από το Νότιο Μέτωπο, το οποίο βρίσκεται στην είσοδο της Κοιλάδας των Τεμπών, και από το Βόρειο Μέτωπο, το οποίο βρίσκεται στο Ομόλιο. Σήμερα τα δύο συνεργεία συναντήθηκαν - και οι δύο σήραγγες ενώθηκαν σε μία.
Το «παρών» στην πανηγυρική ολοκλήρωση των εργασιών έδωσε ο Γενικός Γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σ. Λαμπρόπουλος, βουλευτές, εκπρόσωποι τοπικών φορέων και το προσωπικό των εταιρειών.
Η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο τμήμα της Εθνικής Οδού κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της για «ένα νευραλγικό έργο που στόχο του έχει το να εξαλείψει τα τελευταία επικίνδυνα σημεία της οδικής σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης», χαρακτηρίζοντάς το «τεράστιας εθνικής σημασίας με μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη για ολόκληρη τη χώρα».
Η σήραγγα διαθέτει δύο κλάδους, ένα για κάθε κατεύθυνση, μήκους 6 χιλιομέτρων έκαστος.
Κάθε κλάδος έχει διάμετρο 14,8 μέτρα, θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης, με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 10,5 μέτρα. Επίσης θα διαθέτει δύο κατακόρυφα φρεάτια και μία οριζόντια σήραγγα αερισμού.
Για την κατασκευή της σήραγγας εργάστηκαν περίπου 400 άτομα.
Η εκσκαφή της σήραγγας έγινε στο μεγαλύτερο μήκος της με ελεγχόμενες εκρήξεις και σε μικρότερο με μηχανικά μέσα.
http://www.tanea.gr/
Οι εργασίες για την κατασκευή της ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2008, και από τα δύο μέτωπα ταυτόχρονα - από το Νότιο Μέτωπο, το οποίο βρίσκεται στην είσοδο της Κοιλάδας των Τεμπών, και από το Βόρειο Μέτωπο, το οποίο βρίσκεται στο Ομόλιο. Σήμερα τα δύο συνεργεία συναντήθηκαν - και οι δύο σήραγγες ενώθηκαν σε μία.
Το «παρών» στην πανηγυρική ολοκλήρωση των εργασιών έδωσε ο Γενικός Γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σ. Λαμπρόπουλος, βουλευτές, εκπρόσωποι τοπικών φορέων και το προσωπικό των εταιρειών.
Η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο τμήμα της Εθνικής Οδού κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της για «ένα νευραλγικό έργο που στόχο του έχει το να εξαλείψει τα τελευταία επικίνδυνα σημεία της οδικής σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης», χαρακτηρίζοντάς το «τεράστιας εθνικής σημασίας με μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη για ολόκληρη τη χώρα».
Η σήραγγα διαθέτει δύο κλάδους, ένα για κάθε κατεύθυνση, μήκους 6 χιλιομέτρων έκαστος.
Κάθε κλάδος έχει διάμετρο 14,8 μέτρα, θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης, με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 10,5 μέτρα. Επίσης θα διαθέτει δύο κατακόρυφα φρεάτια και μία οριζόντια σήραγγα αερισμού.
Για την κατασκευή της σήραγγας εργάστηκαν περίπου 400 άτομα.
Η εκσκαφή της σήραγγας έγινε στο μεγαλύτερο μήκος της με ελεγχόμενες εκρήξεις και σε μικρότερο με μηχανικά μέσα.
http://www.tanea.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου